88.- He de decidir si opto per a Jutge de Pau de Cabacés 2024-2028.-

 ENTRADA COMENTAL OBERTA I EN CONSTRUCCIÓ

1.- On estic com a soci, com a membre de les juntes i com a responsable de la direcció en diverses associacions i federacions, m'agrada deixar les coses molt clares. 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pregó

📢📢 RENOVACIÓ CÀRREC JUTGE DE PAU TITULAR I SUBSTITUT

L'Ajuntament comunica que des de demà i fins el dia 10 d'octubre,  s'obrirà la convocatòria per presentar instància per cobrir la plaça de Jutge de Pau titular i substitut. 

▶️ Per a més informació i obtenció del model d'instància normalitzada, podeu consultar a les oficines de l'Ajuntament.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ara toca les coses clares en el Jutjat de Pau de l'Ajuntament de Cabacés.

2.- Què suposa ser jutge o jutgessa de Pau?

Ets elegit per la coorporació municipal en un plenar de regidors i regidores de l'Ajuntament, pertanys al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya i et nomena el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya sota l'autoritat del Consell General del Poder Judicial.

És una tasca imparcial i neutral als interessos polítics, econòmics i sindicals del municipi.

Des de 2007-2020 he estat de Jutge de Pau suplent.

De 2020-24 Jutge de Pau titular

3.- Els meus mòbils.-

Porto a terme la tesi postulant Causa Cooppel per la Pau 2030, basada en la conversa i en la mediació.

Per la meva part com estic en la tesi de mediació i a més participo en els Drets Humans de la comarca del Priorat i de la ciutat de Tarragona, estic associat a l'ACPJ i pago una assegurança jurídica. Pel meu paper en altres associacions i federacions.

Ara cal prendre la decisió d'optar a la reelecció tot escoltant per avaluar la meva tasca de quatre anys darrers.


4.- Han estat quatre anys especials.- 2020-24.-
La COVID-19 m'ha afectat, com crec a la majoria de persones.

Ara sortim cap a una etapa de apertura i de noves il·lusions en la vida pública.

Si opto a la reelecció faré un acte públic explicant la importància de la mediació comunitària.

I si no opto també explicant els motius pels quals ho he deixat.


L'important és des de la neutralitat, la imparcialitat i la independència lluitar per a la protecció del patrimoni cultural local i de tot allò que sigui un honor visitar el nostre poble.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

80.- Entrevista amb en Josep Maria Cruset.-

86.- MEMÒRIA I FULL DE RUTA. En marxa la Nova Atenció Drets Humans a les Persones.-

83.- Preparem de cara al mes de juny una taula rodona sobre qualitat de vida a l'estiu.-